REKLAMA
Lucas Tour

Pracowite umysły – podsumowanie V edycji Jasielskiej Ligi Naukowej z LOTOSEM (ZDJĘCIA)

JASŁO. 152 uczniów jasielskich szkół podstawowych i przedszkoli brało udział w piątej edycji Jasielskiej Ligi Naukowej z LOTOSEM. W tym roku szkolnym, w obszarze przedszkolnym, wczesnoszkolnym, artystycznym, humanistycznym i matematyczno-przyrodniczym, zrealizowane zostały 43 projekty naukowo – badawcze.

Komisja oceniająca nagrodziła 22 projekty badawcze, a nagrodę główną przyznała uczennicom klasy III gimnazjalnej ze Szkoły Podstawowej nr 12 w Zespole Szkół Miejskich nr 3 w Jaśle za projekt „Perła Podkarpacia w archiwalnych fotografiach na tle muzyki z epoki. Jak stworzyć dokumentalny film o charakterze prezentacji fotograficzno-muzycznej o dawnym Jaśle?”.

Projekt edukacyjny Jasielska Liga Naukowa z LOTOSEM stał się ważnym elementem polityki oświatowej naszego miasta. Polityki ukierunkowanej na edukację i innowacyjność, która umożliwia nie tylko rozwijanie uzdolnień i zainteresowań uczniów jasielskich szkół, ale jest również okazją do propagowania wiedzy – podkreślał podczas uroczystej gali Ryszard Pabian, burmistrz Jasła.

W bieżącym roku FUNDACJA LOTOS, a w latach poprzednich GRUPA LOTOS jako Partnerzy Strategiczni projektu wspierali finansowo to przedsięwzięcie.

– To dla nas bardzo ważne, że możemy uczestniczyć w tym projekcie, gdyż rozwój młodych ludzi i troska o ich edukację na różnych płaszczyznach jest dla nas również bardzo istotna. Gratuluję wszystkim zwycięzcom i życzę kolejnych sukcesów – powiedziała Monika Sułkowska-Wojdyła, szef Biura Zarządzania Organizacja LOTOS Infrastruktura w Jaśle.

Jasielska Liga Naukowa z LOTOSEM korzysta z nowatorskiej metody dydaktycznej, opartej na rozwiązywaniu przez uczniów problemu naukowo – badawczego, dzięki czemu młodzi jaślanie mogą kształtować pożądane cechy przyszłego pracownika takie jak dociekliwość, przedsiębiorczość, logiczne myślenie, wnioskowanie, umiejętność pracy w grupie i wystąpień publicznych.

 

14

22-06-2018

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)