REKLAMA
Lucas Tour

Pozytywnie zakręceni na zimowej karuzeli (ZDJĘCIA)

JASŁO / PODKARPACIE. Jak miło i ciekawie wypocząć w czasie ferii oraz wykazać się swoją pomysłowością, wyobraźnią  i kreatywnością? Przekonali się Ci, którzy dołączyli do wspólnej zabawy z Miejską Biblioteką Publiczną w Jaśle w cyklu zajęć „Karuzela z pisarzami”.

Przyjaciele Franklina z Zimowego Klubu w Filii nr 1 w Soboniowie mieli okazję zapoznać się z sympatycznym zielonym żółwiem i jego przyjaciółmi oraz dowiedzieć się jaką grę najbardziej lubi Franklin i co robi gdy ma zły dzień. Dzieci stworzyły portret sympatycznego żółwika oraz kosmiczną stację z drewnianych klocków. Jak co roku nie obyło się bez głośnego czytania. W roli osoby  czytającej opowieści o Franklinie, doskonale sprawdziła się wolontariuszka Kasia.

– To były super zajęcia!  Fajnie bawiłam się w bibliotece – podsumowała Ola, uczestniczka feryjnych spotkań.

Dzieci z Zimowej Gromadki Astrid w Filii nr 2 złożyły wizytę u Lotty,  „lepiły” bałwanki ze styropianowych kul, budowały miasteczko Vimmerby.  Z kasztanów, włóczki i plasteliny wyczarowały postacie Karlsona, których nie powstydziłby się dorosły plastyk, a na zakończenie ferii w walentynkowym nastroju wykonały piękne czerwone serca.

W Filii nr 3  najmłodsi udali się z wizytą do Doliny Muminków. Dzieci poznawały postaci skandynawskich trolli, które wprowadzały ich do niezwykłego świata, gdzie każdy może liczyć na przyjaźń, szczerość, akceptację i pomoc. Wzięły udział w grach i zabawach wykorzystując zagadkowy kuferek Topika i Topci, poznały tajemnice Hatifnatów, zaprojektowały kapelusze dla taty Muminka, stworzyły latarnie i latarenki oraz poznały psoty i figle wścibskiej i wszędobylskiej małej Mi.

W Karuzeli z pisarzami  wzięło udział około 250 dzieci. W przeprowadzeniu zajęć pomagali wolontariusze. Wszystkie dzieci zapraszamy do udziału w zajęciach Kalejdoskop wiedzy i zabawy.

[nggallery id=4]

MBP w Jaśle

17-02-2015

Udostępnij ten artykuł znajomym:

Udostępnij

Napisz komentarz przez Facebook


lub zaloguj się aby dodać komentarz


Pokaż więcej komentarzy (0)